czwartek, 1 września 2011

Wymianka Wakacyjna


Absolutny szok!!! Agneta - dziękuję Ci strasznie mocno! Ledwo przytachałam z poczty Twoja przesyłkę - matko!! to ma być wymianka?? To jest mega paka pełna super prezentów!!!! Oj już ja Ci się odpłacę pięknym za nadobne!!! :)))) Popatrzcie sami:

W środku...... 2 ramki (jedna mega, druga mniejsza) ozdobione pięknie dekupażem różanym.... śliczne! Formy-wytłaczarki serca do Fimo.... matko, jak mnie kręci! a nie mogę na razie rozłożyć się z fimo, bo drutuję namiętnie..... ale jeszcze chwilka..... Kartka z haftowanym delikatniutkim jak jedwab kwiatem.... zestaw naklejek księżniczkowych:) - chyba już zniknęły w łapkach szczęśliwej 4 latki:))) zestaw segregator+metalowy piórniczek-przyborniczek w ptaszki...... cudne!!!! ciacha, kawka, czekolada!!!!!! No full wypas...... szczęka na podłodze - nigdy w życiu nie dostałam takiej WIELKIEJ niespodzianki!!!!  Dziękuję Agneta, sprawiłaś mi ogromną radość (nie tylko mnie:). Mam nadzieję, że Ty swoją wymiankę dostałaś równie radującą Twoje serducho!




Jak to wymianka, to i ja wysłałam...... znacznie skromniej, znacznie!!.....
Komplecik fimo z zawieszką.... plus drobne dodatki dla Witaaminki:)

Witaaminkaa pisała, że trafiłam w kolory:) uff.... :) No i niedawno miała urodziny - przegapiłam:( Ale niestety, czasu na net (i blog) mam teraz mało, chociaż mam nadzieję na więcej - starszak poszła do przedszkola po 2 miesiącach siedzenia w domu..... kolejne dziś - uffff.....

W następnym wpisie pochwalę się co nie co nowymi wyrobami szydełko-drutowymi.... sezon czapek tuż tuż a małe dzieci z reguły nie przepadają za czapkami..... można to zmienić!!! ale ciiiii...... :D

3 komentarze:

  1. Madziu bardzo się cieszę, że wymianka do Ciebie trafiła! Fakt, cudności do Ciebie trafiły. Cudności też wysłałaś. Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same śliczności tu widzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu bardzo sie ciesze, ze upominek przypadl do serca :) A segregator z piornikiem to dla starszej coreczki taki dodas. :)
    Cieple pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i słówko:)