środa, 3 sierpnia 2011

Pierwsza prywatna wymianka:)

Karolci spodobały się jedne z Fimiastych kolczyków..... długo nie trzeba było się namyślać, mam na oku parę sztuk wyrobionych rękami Karolci..... zapałałam chęcią posiadania bransoletki i kolczyków decupażowych w stylu "na ludowo"........ i są:)) Dziś zakładam je na obiad ze znajomą na mieście:)) Mam aktualnie bardzo krótkie śliwkowe włosy, boki objechane maszynką...... lubię takie kontrasty..... no ale gadam gadam, a Wy nie wiecie o czym mowa....... oto one, komplet NA LUDOWO......

Jak widać na zdjęciu, oprócz kompleciku dostałam jeszcze parę drobiazgów.... nie ja, a raczej moje dziewczynki:))) Były jeszcze słodkości i kawka, cukierasy zaraz zginęły....... :) Kawka ciut później..... reszta znalazła swoje miejsce w pokoju dziewczyn..... oraz na ręku:)))

Następnym razem...... CZAPY!! :D

2 komentarze:

  1. Ja osobiście nie przepadam za stylem ludowym, ale ten komplet jest super!!!! Prezenciki dla dziewczynek również:))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się Baaaardzo cieszę, że wszystko się spodobało :) Mam nadzieję, że dziewczynki równie szczęśliwe jak TY.

    A zapraszam na moje licytacje od 1zł na www.licytowanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i słówko:)