wtorek, 18 grudnia 2012

Wór się rozsypał

Te kangurki chyba mnie blokowały, bo teraz robótka leci mi za robótką.....

Skrzaty:



Wzór Cool Kid Hodded Hat by Anna i Heidi Pickles, materiał: pierwszy to Nepal Dropsowy, drugi to Big Delight Dropsowy, druty KP 5 w obydwu przypadkach. Ściągacze z szarej Limy, akurat dobrze pasuje do jednego i drugiego:) Wiek 2+.

Ubranko dla Sissi - zobaczymy może ją niebawem... tak na próbę, jak to się takie ubranka noszą... Wzór Dropsowy, materiał Karisma Dropsowa, druty KP 3 i 4.


Rękawiczki z klapką, moja nazwa Caroline, wzór niby Dropsowy, ale sporo moich zmian - kłosek, inne rozliczenie oczek...  materiał Arwetta Clasic Filcolany, podwójna nitka, druty KP 3 i 3,5. Caroline robiłam w zeszłym roku w wersji bez palców o TU .

Czy Drops płaci mi za reklamę? Nie:) Ale miał (ma jeszcze do końca roku) dobrą promocję cenową.... szkoda, że w tak małym stopniu mogłam z niej skorzystać.

ps, dziękuję za miłe słowa pod Kangurkami.... to bardzo cieszy:) mam w głowie kolejne rozwiązania, szukam idealnego materiału na nie:) na pewno jeszcze kiedyśjakaś odsłona Kangurka będzie:)


4 komentarze:

  1. Magdo masz bardzo zdolne rączki !!!
    wszysrtkie rzeczy są rewelacyjne :):):) ostatnio mam sentyment do rzeczy robionych na drutach, więc się napatrzeć nie mogę :):)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja przepraszam, ale ta druga to dla mniej niż 2+ ;) Trochę ponad 22 miesiące. Tak czy inaczej śliczna i dam znać jak na małym leży jak się tylko obudzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dziewczyny:)Kahlan - no ale wiesz, ja robiłam tak, żeby M miał czapę na cały sezon, a już wkrótce wszak M będzie 2+ :D No i On nawet 2- to jak 2+ :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i słówko:)